sunnuntai 1. syyskuuta 2013

2952 kilometriä meidän välillä



Kuvat lauantain päiväretkeltä Segoviasta :)

Segovia




Päästiin käymään oikeessa, mun mielestä aivan mielttömän siistissä linnassa Segoviassa! 





 Mun on pakko saada tämmönen parveke!! 




Henkinen ja fyysinen väsymys. Tällä hetkellä oon mielettömän onnellinen noista 2952 kilometristä, mitkä on mun ja Suomen välillä. Semmonen paskamyrsky yltää silti tänne asti sieltä.
Viikonloppu oli ja meni, tai viimeisiä viedään. Lauantai-ilta oli mahtava, nyt väsyttää. Unta viime yönä tuli pari tuntia ja kouluhommat odottaa mua tossa vieressä.
Kaiken tän väsymyksen ja ärsytyksen keskelläkin hymyilen. Mun on hyvä olla täällä. Vähän vaan tekee mieli ruisleipää ja oivariinia. 

8 kommenttia:

  1. äää venla tää sun blogi on ihan ylisöpö:)!!!!

    VastaaPoista
  2. Kumiukko ja Kummitäti tietävt tunteen kokemuksesta. Kulttuurishokki voi yllättää joskus. Vaikka tämä on vanhan äijän jaarittelua ja vanhojen asioiden kertaamista totut kun pääset asettumaan, opit kielen ja saat uusia frendejä. Periaatteessa olet seikkailumatkalla, kokemus on arvokas. Kun palaat Suomeen kaipaat varmasti Espanjaa. Onneksi välimatka on kohtuullisen lyhyt.

    Hienoja kuvia, käy hieman kateeksi. Simpura kun olisi vielä nuori ja saisi kokea uusia elämyksiä...

    Allu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan varmasti kaipaan, tiedän sen jo nyt! Ja onneks Espanja ja Suomi ei niin kaukana toisistaan ole :)

      Poista
  3. ihana venkku <3 pidä super kiva vuos :)

    VastaaPoista