torstai 12. syyskuuta 2013

Hymy herkässä






Oh how time flies by! Ensimmäinen viikko uudessa perheessä on  melkein ohi. Voin sanoa, että mulla on jo nyt tosi kotoisa olo täällä. Kaikki on lähtenyt tosi hyvin käyntiin perheen kanssa.
Koulu alkaa vasta maanantaina, joten mulla on vielä lomaa. 14 ja puoli viikkoa kesälomaa oon viettänyt tänä vuonna, en tosiaan valita siitä. Varsinkaan, kun tiedän sen loman olevan ensi kesänä huomattavasti lyhyempi..
Päivät on kulunut host-perheen kanssa, ihan perheeseen ja lähiympäristöön tutustuessa. Oon oikeestaan viettänyt aika paljon aikaa host-siskon ja sen kavereiden kanssa. Mitäs siitä että ne on mua kolme vuotta nuorempia.. :D Lisäks koko ajan ovesta lappaa sisään serkkuja ja muita, että täällä ei ainakaan porukka pääse loppumaan kesken.
Maanantaina sain vihdoin käyttöön espanjalaisen liittymän ja uuden puhelimeni. Elämä helpottu huomattavasti, kun on taas netti käytössä kaikkialla ja kavereihin saa heti yhteyden kun siltä tuntuu. Eniten tosta netistä puhelimessa on hyötyä siten, että voin tarkastaa sanoja sanakirjasta koska vaan. Ja sitä mä tarvitsenkin.


Ensimmäisenä iltana kun käytiin kaupassa niin törmättiin host-äidin kaveriin, joka alkoi heti esittelemään lompakostaan kuvia kahdesta pojastaan. No tiistaina sitten tapasin nämä pojat uima-altaalla, ja kävi ilmi että vanhempi pojista käy samalla salilla kuin mä. Sieltähän tuli sitten heti ehdotuksia kaikilta, että mehän voidaan alkaa käymään yhdessä salilla.. Noh katsotaan, katsotaan. Ainakin löyty kutakuinkin omanikästä seuraa :)


Eilen illala koin tähän mennessä varmaan noloimman hetkeni Espanjassa, kun pyörryin ja oksensin keskelle baarin terassia, missä oltiin hostien ja monien muiden kanssa katsomassa vieressä pyörivää lastennäytelmää.. Siinä vaiheessa kun siitä tokenin niin mun ympärillä pyöri vaikka kuinka monta ihmistä, ja kesti pieni hetki tajuta että missä mä oikein olen :D
Ilmeisesti en oo vieläkään tottunut tähän kuumuuteen, eikä se salilla käynti varmaan auttanut asiaa yhtään. Toivottavasti nyt opin tästä jotain ja kiinnitän siihen syömiseen ja juomiseen tästä lähtien vähän enemmän huomiota. Ja tosiaan nyt voin viisaampana neuvoa muillekkin, että muistakaa pitää huolta siitä nestetasapainosta!




Vihdoin onnistuin myös tekemään tärkeän päätöksen Suomeen yhteydenpitämiseen liittyen ja voin vaan todeta, että heti helpottu täällä oleminen. Nyt on paljon rennommat fiilikset, enkä joudu koko ajan miettimään mitä saan sanoa ja mitä en. Helpotusta huomattavissa :)

Ps. pahoittelen huonolaatuisia kännykkäkuvia, mutta täällä tapahtuu koko ajan niin paljon etten edes tajua kantaa kameraa mukana.. :D

6 kommenttia:

  1. Olet ihana, pärjäät aina ♥

    VastaaPoista
  2. hei toi biisi soi espanjas koko aja ku oltii merin kaa!! :D ja ihanaa et siel menee hyvi<3

    VastaaPoista
  3. kiva postaus! vitsi tää sun blogis on kyllä aivan ihana<3 tykästyin tähän heti ku tänne tulin :)!

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista