sunnuntai 25. elokuuta 2013

Paellaa ja lämpimiä kesäöitä

Vaikka perjantai-päivä ja ilta mulla meni kotona migreenin kourissa maatessa oli viikonloppu mahtava. Lauantaina päiväretki Toledoon kielikurssilaisten kanssa (oli kyllä oikeesti ihan mielenkiintoinen kaupunki), retken jälkeen suihkun kautta paellalle ja sitten kiertelemään ja ihmettelemään Madridin yöelämää.
Tänään aamulla iski tietyistä syistä vähän koti-ikävä. Alusvaate- ja kosmetiikkashoppailu osottautu mun onneks erittäin hyväksi lohdutuskeinoksi, kun norjalainen kämppiski lähti aamulla mun vielä nukkuessa huvipuistoon. Nyt paremmilla fiiliksillä ens viikkoon :)
Espanjaki rupee pikkuhiljaa onnistumaan, tänään yllätin itseni käymällä kunnon keskustelun kaupanmyyjän kanssa espanjaksi (se kysy onks mun pankkikortissa siru ja vastasin että sí sí).. Kaupasta lähitessä huikkasin vielä "hasta luego", nyt on kyllä ujo suomalaistyttö ylittäny ittensä pahemman kerran. Hehe..



Kuumuudesta kärsineet suomalaisturistit.. :D
 Tosiaan ohjelmaan kuului siis ajelu turistijunalla, jeee!! 
























Toledossa käytiin aivan sairaan hienossa ja isossa katedraalissa. 

Vielä eiliset paellat :)


Ps. jos nyt yhtään osasin, niin blogi löytyy nyt bloglovinista, ja sitä pääse seurailemaan täältä

5 kommenttia:

  1. Paella näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
  2. oisit laittanu kuvii madridin yöelämästä! :D -petra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En illalla jaksanu enää kantaa kameraa mukana ku olin eka kulkenu sen kanssa koko päivän, eikä puhelimesta löydy mitään julkaisukelpoista :D

      Poista