torstai 15. elokuuta 2013

Enää 32 tuntia ja 53 minuuttia Suomessa

En oo ikinä ollut hyvä esittelemään itseäni, mutta yritetään. Eli olen Venla, 17-vuotias tyttö Helsingistä ja oon siis lähdössä Espanjaan vaihtoon kymmeneksi ja puoleksi kuukaudeksi.


17.8. lauantaina nousen siis lentokoneeseen suuntana ensin Madrid. Madridissa vietän kolme viikkoa kielikurssilla. Kielikurssin jälkeen suuntaan Cadiziin, missä mulla on aivan mahtavan olonen isäntäperhe vastassa. Sain isäntäperheen tiedot jo ajat sitten, mutten sattuneista syistä ole pitänyt niin paljoa yhteyttä heihin kuin mitä oisin halunnut. Onneks mulla on tässä vielä hetki aikaa tutustua mun tulevaan perheeseen!



Mun isäntäperheeseen kuuluu siis äiti, isä sekä 13-vuotias pikkusisko. Perhe vaikuttaa todella mukavalta, enkä oikein malta odottaa heidän tapaamista. Vähän mua hirvittää se, että tuun jakamaan huoneen host-siskoni kanssa. No katsotaan mitä siitä tulee!





Toivottavasti joku teistä innostuu seurailemaan mun blogia! Nyt mulla on niin paljon tekemistä pakkaamisen ja muun kanssa, ettei pidempään postaukseen oikein riitä aika ja mun onkin tästä lähdettävä hakemaan matkalaukkua kellarista :D  


kuvat: täältätäältä ja täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti