tiistai 27. elokuuta 2013

Antakaa mun kävellä kadulla rauhassa











Anniina, olet erittäin taiteellinen kuvaaja :)

Harkitsen vakavasti hiusten värjäämistä mustiksi.. Hola guapat, hola chicat sun muut viheltelyt ja silmän iskemiset alkaa tulla jo korvista ulos. Tiedän, että mulla on vaaleat hiukset, mutta antakaa mun nyt herrajumala kävellä kadulla rauhassa. 
Tänään päätettiin olla laiskoja Anniinan kanssa ja skipata retki Alcalá de Hernaresiin ja mentiin sen sijaan kattelemaan mitä kaikkea kivaa kaupungilta löytyy tällä kertaa. Ja löytyhän sieltä vaikka mitä, valitettavasti lähinnä vaan ruokaa.. Nää jäätelöt, frozen yoghurtit ja muut herkut suorastaan huutaa mun nimeä jokapaikassa. Joten älkää ihmetelkö mikä se vyöryvä pallo Helsinki-Vantaalla 28.6. on, se olen minä :D noei hehe.. Käytiin me eilen lenkillä Alexandran kanssa. 

Ps. Löysin tänään mun tulevan aviomiehen Starbucksin kassalta.. :D

4 kommenttia:

  1. Moikka rupesin seurailemaan blogiasi ihana lukee muidenkin kauhu ja ilon hetkistä espanjassa:) itelläkin lento sinne lähtee viikon päästä, että vähän alkaa jo jänskättää...! Mahtavaa jatkoa sulle sinne:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa seurailemaan! :) ja huihui, uskon.. Sulla on pahin, nimittäin se lähteminen vielä edessä (anteeks en haluu pelotella sua :D). Toivottavasti sulla tulee ihan mahtava vuosi espanjassa! :)

      Poista
  2. Sitä se on vaaleaverikkönä jos ei ole missään turistirysässä :P Mut alat vaan pukeutumaan burkhaan, niin hyvä tulee :D

    VastaaPoista