tiistai 20. elokuuta 2013

Hymyilen kilpaa auringon kanssa

Jalat rakoilla, ei ilmastointia, rusketusrajat sandaaleista (tai sitten se on vaan likaa), uusia tuttavuuksia ja mahtavat fiilikset. Aurinko paistaa ja mä oon onnellinen. Kaikki on hyvin, äiti älä huoli :)
Oon rakastunut Madridiin ja ajatukseen siitä, että kohta mäkin asioin kaupassa täysin sujuvasti enkä hämmenny kun joku kysyy multa jotain bussipysäkillä. Rakastan miten ihmiset puhuu toisilleen, miten kaikki on niin ilosia. En kaipaa Suomeen ollenkaan, en vielä.
En tiedä mitä kirjottaa, ei mulla ole edes muita kuvia kun nämä pari mun puhelimesta. Huomenna kannan kameraa mukana, mä lupaan. 













Buenas noches a todos! (huomatkaa kauhistunut kissa)

6 kommenttia:

  1. Kuulostaa niiin kivalta muista nauttii joka hetkestä!
    Ps. Ihana kissa!! <3

    t. joku outo kissatyttö

    VastaaPoista
  2. Isofaijan mielestä Sinulla on tapahtunut "ihmeparaneminen"kun olet toipunut noin hyvin ikävästä!
    Que te divertirte mucho!
    Besos
    IsoÄ ja Isofaija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toivottavasti tämä "ihmeparantumine" kestää, eikä ole vaan väliaikaista! :D

      Poista
  3. Hienoa että sujuu :) Muista nauttia arskasta niin pitkään kuin kesää Suomen mittapuulla riittää!

    VastaaPoista