sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Huone-esittely

Moikka,

Mä oon todella pahoillani tästä tämänkin postauksen laadusta,  mutta mulla on mennyt ihan täysin hermot Bloggerin kanssa. Joka ikinen kerta kun yritän tulla kirjoittamaan postausta, se ei jostain syystä onnistu. Milloin en saa tekstiä oikeeseen paikkaan, milloin kuvat vaihtaa väriä tai muuttuu rakeisiksi (kuten tämän postauksen kuvat), milloin kuvat ei suostu asettumaan oikein jne jne. Ja uskokaa kun sanon, mä oon yrittänyt useammankin kerran tulla tänne kirjoittelemaan.. 
Tänään aamulla kun Samanta lähti kirkkoon ja sain pienen hetken yksin meidän huoneessa. Päätin käyttää tämän ajan hyväkseni, ja napsaista tänne muutamat kuvat siitä, että minkälaisessa huoneessa asustelen. Kuvien ottamisen lisäksi en ole tänään noussut sängystä kuin suihkuun ja syömään. Oon ihan poikki tästä viikonlopusta ja menneestä viikosta. 
Kuvista on monesti vaikea kunnolla ymmärtää, miltä jokin huone näyttää oikeasti. Niinpä tän postauksen kuvia katsellessa kuvitelkaa, että seisotte lähestulkoon huoneen keskellä (minä ekassa kuvassa) ja lähdette sitten kääntymään oikealle. Viimeinen kuva on otettu mun sängystä. 
Katsotaan jos ensi viikolla Bloggerin ja mun ongelmat vois loppua ja saisin tuotettua jotain vähän laadukkaampaa ja mielenkiintoisempaa postausta.. Hyvää viikkoa kaikille!


Nurkkaus, jonka olen vallannut mm. koulurepulleni.

Kauniit näkymät ikkunasta..

Mun puoli meidän vaatekaapista. Lisäksi mulla on käytössä lipaston laatikko ja muutama hylly. Vähän tekee tiukkaa..


Näkymät mun sängystä.

6 kommenttia:

  1. Hyvin espanjalaiselta. Ja ikkunat kuin paperia! Mutta el cielo esta muy azul como aqui tambien.
    Besos IsoÄ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikkunat joo on aikas ohkaset ja jokasesta mahdollisesta välistä vetää..

      Poista
  2. Usko tai älä, mutta täältä pimeästä Suomesta katsottuna tuo näkymä sun ikkunasta on aika ihana: aurinkoa ja sininen taivas :)

    - Äiti

    VastaaPoista
  3. onpa siellä aurinkoista! ja ois kiva lukea postaus missä vertaisit elämää siellä ja sitten kotisuomessa. kertoisit enemmänkin elämästäsi suomessa esimerkiksi koulusta ja kavereista.missä koulussa olitkaan ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos hyvästä postausideasta! :) Alppilan lukiossa

      Poista