perjantai 7. maaliskuuta 2014

Y es que me estoy enamorando de ti




Linda 18v. <3

Hymyä, aurinkoa, ystäviä, uusia kokemuksia, onnellisuutta, onnistumisia, rakkautta ja lisää hymyä. Jerezissä on tänään ja eilen paistanut aurinko, asteita yli 20, tuntuu ihan kesältä. Mä en pysty lopettaa hymyilemistä, kun on lämmin ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.
Mä oon onnistunut hävittämään pankkikorttini ja käytin viimeiset rahani siihen, että sain mun uusien Air Maxien tullimaksut maksettua. Tärkeysjärjestys kunnossa. Musta tuntuu, että tää aurinko on saanu mun pään ihan sekasin. Pitkän kylmän ja sateisen jakson jälkeen vihdoin on taas lämmin ja aurinko paistaa. Mä meinasin oikeesti itkeä eilen onnesta, kun vielä kahdeksan jälkeen mulla oli lämmin kun kävelin salilta kotiin.
Nyt mennään jo reilusti yli vaihtovuoden puolen välin, jäljellä vähän päälle kolme kuukautta. En voi uskoa, miten nopeesti tää vuosi on mennyt. Mä voisin vaikka vannoa, että mä oon ollut täällä vasta korkeintaa kaksi kuukautta.
Vietin viime viikonlopun Cadizissa aluevalvojan luona, sillä Cadizissa vietettiin karnevaaleja. Muuten en välittänyt niin paljoa karnevaaleista, mutta lauantai-ilta oli ehkä yksi hauskimpia iltoja ikinä. Lähdin illalla ulos Jerezistä tulleiden kavereiden kanssa. Koko kaupunki oli täynnä, siis ihan oikeasti täynnä, ihmisiä ja kaikki oli pukeutuneet. Ihan kun vappu, mutta noin kymmenen kertaa suurempi ja näyttävämpi.
Karnevaalit jatkuu vielä tänäkin viikonloppuna. Meillä onkin sunnuntaina suunnitelmissa perheen kanssa suunnata Cadiziin isomman porukan kanssa ja kaikki aiotaan pukeutua. En malta odottaa! Niin ihanaa kun kaikki täällä heittäytyy asioihin täysillä mukaan.
Tuntuu muuten hassulta, kun viime viikon aikana tutustuin peräti kahteen suomalaiseen. Toinen näistä tyttösistä asuu Jerezissä ja toinen Cadizissa. Terkkuja Elina ja Hilla, jos satutte lukemaan tätä hahah! Niin outoa puhua suomea pitkän tauon jälkeen.

Oltii host-äidin ja siskon kanssa flamenco-muotinäytöksessä..

...ja katsomassa flamenco-mekkoihin pukeutuneita barbeja!

Rantatalon lähirantaa..

...ja lisää rantaa <3

Lempparitytöt ja minä valmistautumassa acrosport esitykseen.

Cadizin karnevaalien aloitus ilotulitukset.


Turisti Cadizissa. Kuvassa oleva nukke poltetaan perinteenä karnevaalien loppuessa :o

Chirigota. Chirigota on karnevaaleille tyypillinen musiikkiesitys kadulla. Chirigotissa käsitellään usein ajankohtaisia asioita humoristisesti :)

Vähän väsytti kun kotiuiduin karnevaaleista...


Salin jälkeen.

Tämmösen paketin kävin äsken kotiuttamassa postista <3 Kiitos vielä mamma!! 

Tajusin just, että kello on jo puoli kahdeksan ja mun pitää vielä käydä suihkussa sun muuta ennen kun lähden kavereiden kanssa viettämään Lindan veljen synttäreitä. Hyvää viikonloppua kaikille! 
Besitooos <3

2 kommenttia: