sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Semana Santa



Jeesus. 
Hmm... Kuk Klux Klan?
Rallikuski hehehe

Hilla <3

Minä, Hilla & Anne. Ihania tyttöjä :)

Nyt on pääsiäislomat lomailtu ja huomenna koittaa koulunpenkille palaaminen. Meillä on ollut koko viikko lomaa ja en voi uskoa, että huomenna pitää herätä seittemältä kun oon tässä muutamana aamuna kotiutunut siinä kuuden tai seitsemän aikaan aamulla...
Loma on ollut tosi kiva. Viime viikon perjantaina käytiin kattomassa epävirallisia pääsiäiskulkueita, sunnuntaina kun Semana Santa virallisesti alkoi olin perheen kanssa keskustassa ja viikolla käytiin lähes joka päivä katsomassa keskustassa isoja kulkueita kavereiden kanssa. Keskiviikkona muu perhe lähti rantatalolle ja mä jäin yksin kotiin muutamaksi päiväksi.
Torstaina oltiin aamuun asti katsomassa kulkueita kavereiden kanssa. Oli kyllä jalat aika muussina kun vihdoin pääsin kotiin monen monen tunnin kävelyn ja seisoskelun jälkeen. Musta toi torstai oli kaikista kivoin päivä katsoa kulkueita, ne oli paljon vaikuttavampia ja hienompia yöllä.
Perjantaina aamulla kun olin nukkunut vajaat kolme tuntia hostisä tuli hakemaan mut rantatalolle. Perjantai menikin nukkuessa ja voimia kerätessä. Lauantaina menin viereiseen kaupunkiin Coniliin viettämään päivän Cadizista tulleiden Annen ja suomalaisten Hillan ja Ellenin kanssa. Oli ihanaa kierrellä pikkuisia turistikauppoja, vaikken mä mitään muuta kun jätskiä ostanutkaan.
Perjantaina illalla hostserkku Miguel sai mut suostuteltua lähtemään viereiseen kylään Vejeriin. Vejerissä oli bileet, koska tänään sunnuntaina siellä vapautetaan härkä ja muuta tosi espanjalaista touhua. Iltaruuan jälkeen täti heitti meidät Vejeriin ja mentiin puistoon muiden nuorten sekaan. Myöhemmin porukka kerääntyi yhdelle kadulle, jossa oli DJ. Hyvä meno ja kaikki tanssi aamuun asti.
Tultiin äsken kotiin rantatalolta ja nyt vaan lepäilen ja valmistaudun henkisesti siihen, että huomenna pitää taas raahautua kouluun... Täällä kaikki hyvin ja oon erittäin onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti